.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
گنبد کاووس که قدمت دیرینه ای در والیبال ایران دارد، آخرین تلاشها و تقلایش را برای ماندن در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در بازی سوم پلی آف انجام می دهد.

به گزارش مهر بازی سوم پلی آف بین دو تیم بازرگانی جواهری گنبد کاووس و تیم دانشگاه آزاد تهران عصر چهارشنبه در تهران انجام می شود.

این بازی یکی از آخرین فرصتهای گنبد برای ماندن در لیگی است که در این فصل شاید تبدیل به کابوسی برای دوست داران والیبال در گنبد شده بود.   گنبدی ها برخلاف سالهای گذشته که یکی از رقبای درد سر ساز به حساب می آمدند در این فصل تبدیل به سکوی پرتابی برای سایر تیمها به سمت بالای جدول شده بودند.
 
بازی اول پلی آف بین دو تیم بازرگانی جواهری گنبد کاووس و تیم دانشگاه آزاد با برتری تیم تهرانی و بازی دوم در گنبد با برتری تیم بازرگانی جواهری به پایان رسید.   هر یک از تیمها در صورت برد در بازی سوم در لیگ برتر والیبال کشور ماندگار خواهند بود و در صورت شکست با این لیگ خداحافظی خواهند کرد.   تیم والیبال بازرگانی گنید کاووس در شرایطی تن به شانس و برد در بازی پلی آف می دهد که این تیم در سالهای قبل با حضور بازیکنان مطرح در رده های برتر جدول قرار داشت و برای کسب عنوانهای قهرمانی رقابت می کرد.       حضور16 والیبالیست گنبدی در لیگ کشور   علاوه بر آن، این شرایط درحالی برای مطرح ترین و پرسابقه ترین تیم لیگ والیبال برتر کشور پیش آمده است که حدود 16 بازیکن والیبالیست گنبدی در تیمهای مطرح کشور و جهان حضور دارند و تیم گنبد در چنین شرایطی دست به جذب بازیکنان خارجی زده است و " آنچه که خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد ".   به هر روی، بازی سوم پلی آف روز چهارشنبه برابر تیم والیبال دانشگاه آزاد، آخرین فرصت و شانس گنبد برای دفاع از موقعیت و ماندن در لیگ برتر است و در صورت شکست و سقوط به لیگ دسته اول، یکی از اتفاقات شگفت لیگ برتر والیبال ایران رقم خواهد خورد.   مصدومیت یک بازیکن گنبد   تغییر سرمربی و جذب اسپانسر محلی در لیگ جاری نیز نتوانست تیم والببال گنبد کاووس را از کابوس سقوط به لیگ دسته اول نجات دهد و در بازی آخر همه عوامل و مسئولان دست به دست هم داده اند تا این تیم در لیگ برتر ماندنی شود.   سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد کاووس در حالی که تیمش برای بازی سوم پلی آف آماده می شود، شرایط این تیم برای بازی مرحله سوم پلی آف لیگ باشگاه های والیبال کشور مطلوب ارزیابی کرد.   بای محمد دوجی در گفتگو با خبرنگار مهر در گرگان با اشاره به بازی روز چهارشنبه این تیم برابر تیم دانشگاه آزاد تهران افزود: روحیه بازیکنان تیم خوب است.
وی اظهار داشت: از نظر آمادگی بازیکنان شرایط خوب است و مشکلی وجود ندارد.  
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از بازیکنان تیم از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت است و شرایط سایر بازیکنان خوب است.
 
دوجی بیان کرد: نسبت به آنالیز تیم دانشگاه آزاد تهران اقدام کردیم و نقاط قوت تیم را شناسایی کردیم.   سرمربی تیم والیبال بازرگانی گنبد کاووس گفت: امیدواریم در بازی پیش روی با برنامه ریزی صورت گرفته پیروز میدان شویم.
 
وی آمادگی بازیکنان از نظر روحی و جسمی را خوب ارزیابی کرد.
 
دوجی عنوان کرد: قرار است چند اتوبوس تماشاچی نیز از استان گلستان به تهران برای تشویق این تیم اعزام شود.
 
اعزام تماشاگران گنبدی به تهران   به گفته مسئولان تربیت بدنی گلستان، چهار دستگاه اتوبوس برای اعزام تماشاگران گنبدی به تهران و تشویق تیم استان در بازی سوم پلی آف لیگ برتر در نظر گرفته شده است.   نگاهی به بازیهای تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد کاووس در لیگ برتر کنونی نشان می دهد که این تیم از مجموع بازیهای این فصل تنها یک برد در خانه را تجربه کرده است که مربوط به بازی دوم پلی آف برابر تیم دانشگاه آزاد تهران بوده است.     همچنین این تیم از بازیهای لیگ جاری دو برد خارج از خانه بدست آورده است و تمام هم و غم بازیکنان، مربیان و مسئولان استان بر این است که سومین برد این تیم در خارج از خانه و در بازی سوم پلی آف رقم خورد.   دور رفت مرحله اول حذفی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با شکست تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد کاووس رقم خورد.
 
در این مسابقه دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و بازرگانی جواهری گنبد جهت فرار از سقوط به لیگ دسته یک با هم پیکار کردند، ابتدا دانشگاه آزاد دو ست اول را با حساب 25 بر 19 ، 25 بر 23 از آن خود ولی در ست سوم گنبدی ها با بازی خوب خود در مقابل دیدگان سرمربی تیم ملی، این ست را 25 بر 17 از آن خود کردند و در ست چهارم شاگردان رضا ابراهیمی مهمان خود جواهری گنبد را 25 بر 15 مغلوب کردند.   همچنین این تیم در بازی دوم و دور برگشت در گنبد با نتیجه سه بر دو برای تیم دانشگاه آزاد تهران در گنبد به پیروزی دست یافت و اکنون چشم به بازی سوم برای ماندن و یا رفتن از لیگ برتر چشم دوخته است./1290
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
آخرین عناوین
نفسهای آخر والیبال گنبد در لیگ برتر



 
 

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.374 seconds.